وب برندینگ و دیجیتال برندینگ در فضای اینترنت

ورب برندینگ , برندینگ در تجارت آنلاین

وب برندینگ

وب برندینگ بصورت روزمره در حال گسترش و تبدیل شدن به یکی از اصلی ترین نیازهای شرکت ها است . امروزه با گسترش تمایل شرکت ها به سئو و دیده شدن توسط موتورهای جستجو و اینکه موتورهای جستجو اغلب وبسایتهایی را در صفحات نخست نمایش میدهند که از نظر محتوایی بار بالایی دارند . بازاریابی مقاله ای و وب برندینگ محتوایی شکل گرفته است . این مبحث از آن جهت مهم است که معمولا وبمسترها و مدران شرکت ها تمایل ندارند صفحه اول وبسایتشان یا صفحه نمایش محصولا محتوای زیادی داشته باشند . عملا یک راه برای سئو کار باقی می ماند و آن اینکه از طریق مقاله مشتری را به سایت بکشد و به صفحه اول یا صفحه محصولات و خدمات هدایت کند .تمامی موارد قبلی نشان می‎دهد که چطور ما از کانال‎های مختلف دیجیتال می‎توانیم برای فراهم سازی ارزش و ارائه آن به کاربران و مصرف کنندگان استفاده کنیم، البته فراموش نکنیم که ماباید به طور کامل مخاطب هدف خود و مسیر حرکت کاربران در وب سایت یا  را درک کنیم. ( سفر کاربر یا مسیر کاربر عبارت از مسیری است که یک کاربر برای رسیدن به هدفش در زمان بازدید از وب سایت خاصی که کاربر تا انتخاب کالا یا خرید کالا طی می‎کند)برند سازی اینترنتی مجموع تمامی تجربهیاتی است که ما به صورت آنلاین کسب می‎کنیم و این امر تکیه بر ارزش سازی دارد. ارزش سازی بر شکلی از محتوا تکیه دارد که می‎تواند اطلاعاتی در رابطه با موضوع خاصی در اختیار ما قرار داده و اعتماد ما را جلب می‎کند، یا محتوایی ست که ما آن را با افراد مشابه خود به اشتراک می گذاریم تا باعث شویم آن‎ها به شیوه ای که ما دوست داریم به ما بنگرند. حتی زمانی که ما با محصولاتی سر و کار داریم که درگیری کمی را می طلبند، ما بواسطه‎‎ی محتوای مناسب و انجام هوشمندانه‎ی اصول دیجیتال برندینگ، هوشمندانه می‎توانیم این درگیری را پیش ببریم.برای اینکه این امور به خوبی انجام شود، ما باید بر مسیر کاربران در وب سایت ها تمرکزداشته باشیم و ببینیم که چطور می‎توانیم به نحوی ارزش را بوجود آوریم که فرآیند های تصمیم گیری کاربر را، که ممکن است به خرید ختم می‎شود، تحت تاثیر خود قرار دهد. درک سفر کاربر دقیقا چیزی ست که در پرونده‎‏ی پژوهشی زیر به آن نگاهی می‎اندازیم. این کمپین در ماه مارس ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. و حالا خود کمپینی که من را به نوشتن این یادداشت و تحقیق کوچک واداشت! ………………. وب برندینگهمه مردم سس کچاپ را دوست دارند، ولی افراد زیادی نمی دانند چه تعداد گوجه فرنگی واقعا صرف تولید کچاپ می‎شود. هاینز  از تیم بازرایابی و برندینگ خود خواست که به ایشان کمک کنند تا به مخاطب هدفش که مادران و کودکان هستند آموزش دهد که کچاپ فقط تولید نمی‎شود بلکه به عمل می‎آید و از هیچ افزودنی غیر طبیعی در فرآیند اولیه آن استفاده نمی گردد.